دوست دارم
 
اگه چشمات مشکی یا عسلی دوست دارم اگه موی
 
تو کوتاست یا که بلند دوست دارم اگه چون دوستم


داری میخوای اذیتم کنی هر چقدر می خوای اذیتم بکن
دوست دارم وقتی با برق چشات چشماموادب میکنی

دو تا چشم من می خوان بهت بگن دوست دارم وقتی

که دستم ومی گیری ونازش میکنی تو دلم داد میزنم

هزار دفعه دوست دارم وقتی که نگام به نیمرخت

عمود این لبام دوتاشون میخوان درگوشت بگن دوست

دارم اگه آرزوی ناز دوستم داری فقط یه بار درگوشم

حالا نه بعدا
"بگو دوست دارم


                                                 







دلم گرفته است.

             دلم گرفته است.


دلم گرفته است...میخاهم بگریم اما اشک به میهمانی

 چشمانم نمی آید ,تنم خسته و روحم رنجور گشته و

میخواهم از این همه ناراحتی بگریزم اما پا هایم مرا یاری

نمیکنند . مانند پرنده ایی در قفس زندانی گشته ام . از این

همه تکرار خسته شده ام , چقدر دلم میخواهد طعم واقعی

زندگی را بچشم , چقدر دلم میخواهد مثل قدیم عاشق هم

بودیم , چقدر دلم میخواهد مثل قدیم کلمه ی دوستت دارم را
 
هر روز از زبانت بشنوم , ولی افسوس آن کلمه که مرا به

زندگی امیدوار می کرد هال به فرا موشی سپرده شد و

جایش را تحقیر گرفت
 




     Welcome to www.Naghmeh.com

   ایکاش من خدا بودم 


ایکاش من خدا بودم!!! ‌٭ان‌ وقت تو را جای ستاره‌ها
 
می‌زاشتم ٭ تو را تو سینه ماه می‌کاشتم ٭ جای
 
خورشید می‌تابوندم ٭ ایکاش من خدا بودم!!! ٭ تو
 
را خالق دل خود می‌پنداشتم ٭ صبر ایوب و

برمی‌داشتم٭ دلم‌ و صبوری می‌دادم٭ بستر عشق تو تا
 
ابد تو وجودم می‌زاشتم٭ ایکاش من خدا بودم....

Welcome to www.Naghmeh.com

انتظار

                                                  انتظار 

  دلم را برده آن چشم سیاهت چه راهت می فتد بر من نگاهت

نشینم آنقدر من در کنارت که آخر سر رود این انتظارت سفر کردم
 
که باز آیم به سویت تا نمانم بیش از این در آرزویت اگر حالا
 
کسی دیگر نمرده است فقط از درد دلهای تو بوده است 




      Welcome to www.Naghmeh.com