اگه تو رو دوستت دارم خیلی زیاد.......

اگه تو رو دوستت دارم خیلی زیاد                                           منو ببخش

اگه تویی اونکه فقط دلم می خواد                                            منو ببخش

منو ببخش                                             اگه شبا ستاره هارو می شمرم

منو ببخش                                             اگه بهت خیلی میگم دوستت دارم

منو ببخش                                             اگه برات سبد سبد گل می چینم

منو ببخش                                             اگه شبا فقط تو رو خواب می بینم

اگه تو رو دوستت دارم خیلی زیاد                                           منو ببخش

اگه تویی اونکه فقط دلم می خواد                                            منو ببخش
                                   
                                            << مریم حیدرزاده>>

من که این شعر خیلی دوست دارم




نظرات 2 + ارسال نظر
&#1587;&#1575;&#1585;&#1575; چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:16 ب.ظ

salam mohsene aziz

delam vasat kheyli tang shode
manam in sero kheyli doost daram
mano bebakhsh

ساناز پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:56 ب.ظ http://www.jooooon.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد