عشق من

عشق من

عشق من ، منو صدا کن

منو از خودم رها کن

تو اجاق مرده ی دل
 
آتشی تازه به پا کن
 
تو منو از نو بنا کن
 
عشق من منو صدا کن

قصمو بی انتها کن

روبروت آینه بذار
 
ابدیتی بنا کن

عشق من ، منو صدا کن

قصه ی نگفته ام من

تو بیا روایتم کن

از عذابم راحتم کن

ای صدای تو نهایت
 
راهی نهایتم کن

عشق من ، منو صدا کن

تو منواز نو بنا کن

رهسپار قصه ها کن
 
تو به خاسکتر نگاه کن

آتشی تازه به پا کن
 
ای بهار انتظارم

من زمین بی بهارم
 
شوره زار انتظارم

چهره ی شکسته دارم

جسم و جانی خسته دارم

به در ویرانه ی دل

بغض قفل بسته دارم

عشق من ، منو صدا کن

منو از خودم رها کن
 
تو اجاق مرده ی دل

آتشی تازه به پا کن

تو منو از نو بنا کن
 
عشق من ، منو صدا کن

قصمو بی انتها کن

روبروت آینه بگذار
 
ابدیتی بنا کن

عشق من ، منو صدا کن
     
           

نظرات 4 + ارسال نظر
بیتا چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:05 ق.ظ

خیلی قشنگ بود موفق باشی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:43 ق.ظ

باران دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:56 ق.ظ http://emil

khili ziba ,arambakhsh va por mohtava bod omid keh movafagh bashin .

ساناز پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:58 ب.ظ http://www.jooooon.blogfa.com

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد